close




When you try your best but you don't succeed


When you get what you want but not what you need


When you feel so tired but you can't sleep


Stuck in reverse


當你努力 卻只換來失敗的時候


當你得到所期盼 卻不是你所需要的時候


當你精疲力盡 想休息喘口氣的時候


卻只能深陷在挫折裡


And the tears come streaming down your face


When you lose something you can't replace

When you love someone but it goes to waste

Could it be worse?

當眼淚不停地從你的臉上滑落

當你失去了這輩子都無法代替的一切

當你發現對方根本不值得你去愛

還有更糟的時候嗎?


Lights will guide you home


And ignite your bones


And I will try to fix you


留一盞燈指引你回家


燃起一把火溫暖你的身


而我會試著去撫平你的心


And high up above or down below


When you're too in love to let it go

But if you never try you'll never know

Just what you're worth

不論你身處在人生的高潮或低潮

不管你是否因為愛的太深 而無法捨棄

如果你從未去嘗試 你將永遠不知道

你人生的價值在哪裡?


Lights will guide you home


And ignite your bones


And I will try to fix you


留盞燈讓你不會迷失路途


燃一把火讓你不再心寒


而我會試著去撫平你的心


Tears stream down your face


when you lose something you cannot replace

Tears stream down your face

And I

當你的臉上佈滿了淚水

當你失去了這輩子最重要的一切

當你的淚已潰堤

而我


Tears stream down your face


I promise you I will learn from my mistakes


Tears stream down your face


And I


當你的臉上佈滿了淚水


我承諾 我將從錯誤中記取教訓


當你的淚已潰堤


而我


Lights will guide you home


And ignite your bones

And I will try to fix you

會為你留一盞燈 指引你回家

我會為你燃起一把火 溫暖你的身體

我會試著去撫平你的心






arrow
arrow
    全站熱搜

    blackcat99 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()